Skrittrunda i solen

Har varit hos Summer & Dandee nu ikväll. Blev en skön skrittrunda i skogen. Red på en lång raksträcka, men vi fick vända efter ett tag då det var en älg i skogen som kom närmre och närmre! Jag red på Summer idag, så testade att trava lite. Det gick superbra, hon var pigg och vill trava mer och mer! Men eftersom vi inte vill slösa på henne nu när hon precis blivit igångsatt så travade jag inte så mycket! Det blir ändrade planer imorgon också, det blir inget stall. Eftersom mamma tyckte jag skulle vara hemma och packa tills på torsdag, så jag är redo för att åka till Johannas stuga :) Men får se om vi hinner åka dit på söndag igen! Nu ska jag krypa ner i sängen, godnatt! 
Fölis! 

Kommentarer
Postat av: magdalena

Men åh vad sött, hur gammalt är fölet?

Vore kul om du röstade på oss i hööks fototävling har aldrig vunnit något förut och vill så gärna vinna den här. Jag röstar självklart tillbaka om du är med i den
https://www.facebook.com/hookssverige?sk=app_435599139806783&app_data=4956%3A%3A07a5b2ba2c11800879c87bd148d3553357891f23

2012-07-01 @ 08:04:40
URL: http://erilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0